loading...
عشق نیمار
reza-n11 بازدید : 2 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 صبور بودن در برابر اسپانیول:

نمی‌ خواستیم که به ما ضّد حمله بزنند و به همین دلیل تنها یک شانس گلزنی درست داشتند. کمی در به حرکت در آوردن توپ کند بودیم و در حملات سرعت کافی‌ را نداشتیم. در بازی‌های مانند این باید موقعیت‌های زیادی بسازید زیرا حریفان شما تا می‌‌توانند می‌‌دوند. پاس‌های آخر را خوب ندادیم اما نحوه بازی ما درست بود و توپ را از آنها گرفتیم. توپ را به حرکت در آوردیم، به خوبی‌ پاس‌های سه‌ نفره دادیم و هم زمان پاس‌های بلند را هم داشتیم. کمبود جدّیت در بازی نبود بلکه ما در ضربات آخر بی‌ دقت بودیم.

الکسیس:

وقتی‌ شما بازیکن فوق العاده‌ای مانند وی هستید، به خوبی‌ موقعیت‌ها را تبدیل به گل خواهید کرد. هیچکس به توانایی‌‌های وی شکی ندارد و حالا وی به همه آن را نشان داده است. هم گلزنی کرد و هم سخت تلاش کرد.

آیا نیمار هم خوب بود؟

نمی‌ دانم چطور مردم نیمار را بد می‌‌دانند. هماهنگی‌ وی با تیم فوق العاده بوده است و سریع تر از آنچه فکر می‌‌کردیم، هماهنگ شد. با نیمار بسیار قوی تر هستیم. 

مسی‌:

همان چیز‌هایی‌ که قبلا گفته بودم را می‌‌گویم. در تمام بازی‌ها وی را آنالیز می‌‌کنیم و وی در تیم همواره مهم‌ترین بازیکن است. به شکل و روش خاص خود بازی می‌‌کند. اگر به این خوبی‌ بازی کنیم، بهترین نمایش ستاره‌های خود را به زودی خواهیم دید.

اعتماد به نفس خود مسی چطور است؟ کمی در آخر بازی به نظر به فکر فرو رفته بود؟

فکر نمی‌‌کنم که نگران باشد. در واقع، من همیشه همین شکل چهره را از وی در بازی‌های دیگر دیده ام. این تنها یک تصادف است. همان طوری که گلزنی در ۱۹ بازی پشت سر هم، تعجب آمیز است، گلزنی نکردن وی در سه‌ بازی هم عجیب به نظر خواهد آمد. البته مشخص است که از دو، سه‌ یا چهار بار گلزنی در یک مسابقه خوشحال خواهد شد. انقدر سطح توقع را بالا برده که در اینگونه مواقع احساس می‌‌شود مشکلی‌ وجود دارد. با این حال از نظر من، وی مشکلی‌ ندارد.

جو نیوکمپ:

اگر در این مورد صحبت کنم، بی‌ احترامی صورت گرفته است. پشتیبانی‌ از تیم مانند شهر‌های دیگر جهان است. مطمئن هستم در والنسیا و مادرید این پشتیبانی‌ متفاوت است اما فکر می‌‌کنم ابتدا بازیکنان باید هواداران را به وجد بیاورند. باید هواداران را وارد این چرخه کنیم اما ما نمی‌‌توانیم آنچه که هستیم را تغییر دهیم.

آیا مسی خود را برای جام جهانی‌ نگه می‌‌دارد؟

وقتی‌ ۲۶ می، فینال چمپیونزلیگ تمام شد، وی شروع به فکر کردن در مورد جام جهانی‌ خواهد کرد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم از سایته من خوشتون بیاید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکنه جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 345