loading...
عشق نیمار
reza-n11 بازدید : 3 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
لیونل مسی در این مسابقه آسیب دید و بازیکنان بارسا هم موقعیت‌های پرشماری را از دست دادند.

بارسلونا توانست با نتیجه چهار بر یک در خانه رئال بتیس پیروز شود و فاصله را در صدر جدول به سه امتیاز افزایش دهد. آنها در این بازی موقعیت‌های پرشماری را هدر دادند و البته لیونل مسی را هم به دلیل مصدومیت از دست دادند.

بارسا نیوز

مسی در دقیقه 20 به دلیل مشکل از ناحیه همسترینگ چپ از بازی خارج شد و جایش را به آندرس اینیستا داد. به این ترتیب مسی نتوانست در این مسابقه خود را در جدول گل‌زنان به کریس رونالدو نزدیک کند.

،

reza-n11 بازدید : 1 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
در صورتی که بارسلونا در بازی یکشنبه شب هر نتیجه ای جز شکست کسب کند به رکورد 25 بازی متوالی بدون شکست در رقابت های لالیگا می رسد.


بارسلونا و رئال بتیس یکشنبه شب از هفته ی سیزدهم رقابت های لالیگا به جدال هم می روند جایی که کاتالان ها امید زیادی دارند تا بیست و پنجمین بازی متوالی شان در لیگ را هم بدون شکست سپری کنند که البته به نظر نمی رسد بتیس حتی در خانه اش تیمی باشد که بتواند ستاره های آبی اناری پوش را متوقف کند.

بارسا نیوز


صدرنشین لیگ پس از متحمل شدن شکست 2-1 برابر رئال مادرید در ماه مارس گذشته هرگز تن به شکست نداده و در این فصل از رقابت های لالیگا تنها تیمی در لیگ هستند که با گذشت 12 بازی هنوز طعم شکست را تجربه نکرده اند.

reza-n11 بازدید : 3 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در صحبت هایی اعلام کرد که قیمت اعلام شده برای مسی ، غیرواقعی است


http://static.goal.com/337800/337867_heroa.jpg


ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در صحبت هایی درمورد شایعاتی که این روزها در مورد احتمال تلاش سران این باشگاه فرانسوی برای جذب لیونل مسی به گوش می رسد، موضع گیری کرده و این شایعات را تکذیب نموده است
reza-n11 بازدید : 3 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
هواپیمایی قطر پس از درج نام خود روی پیراهن آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا، نامش را روی سکوهای ورزشگاه کاتالان‌ها نیز حک کرد .


خطوط هوایی قطر، اسپانسر اصلی باشگاه بارسلونا که دو فصل پیش با قراردادی 100 میلیون یورویی کاتالان‌ها را متقاعد کرد لوگوی قطر ایرلاینز را روی پیراهن‌های خود درج کنند، از این پس نام خود را در ضلع شمالی ورزشگاه نیوکمپ نیز می‌بیند.
reza-n11 بازدید : 2 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

مدافع اسپانیایی بارسلونا با دفاع از مهاجم آرژانتینی تیمش و رد این موضوع که وی دچار بحران شده است، اعتراف کرد مسی را گزینه اول کسب توپ طلای فیفا در سال ۲۰۱۳ نمی‌داند.

لیونل مسی در بازی اروپایی هفته گذشته بارسلونا برابر میلان طلسم گل نزدن خود که نزدیک به یک ماه به طول انجامید را شکست اما با این حال هنوز هم عده‌ای هستند که وضعیت فوق‌ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها را بحرانی می‌بینند.
reza-n11 بازدید : 2 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال: سازمان لالیگای اسپانیا فهرست 5 مربی‌ای را که بیشترین دستمزد را دریافت کرده‌اند را منتشر کرد.


در این لیست کارلو آنجلوتی سر مربی رئال مادرید درصدر این فهرست قرار گرفت.

1- کارلو آنجلوتی (رئال ماردید) 7/5 میلیون یورو  در سال

 

2- تاتا مارتینو (بارسلونا) 4/5 میلیون یورو درسال

 

3- کله سیمونه ( اتلتیکو مادرید) 2/5 میلیون یورو در سال

 

4- ارنسته واورده ( اتلتیکو بیلبائو)  2 میلیون یورو در سال

 

5- میرو سلاو ژوکیج  1/5 میلیون یورو در سال

reza-n11 بازدید : 3 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

مدافع بارسلونا معتقد است که دیگر هیچگاه دوران طلایی گواردیولا تکرار نخواهد شد. بارسلونا در چهار سالی که پپ گواردیولا هدایت آن را برعهده داشت خیره کننده ظاهر شد و به اذعان بسیاری به بهترین تیم باشگاهی تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد.


Piqué, on El Marcador on Barça TV. PHOTO: MIGUEL RUIZ-FCB.

جرارد پیکه از بازیکنانی بود که گواردیولا به فوتبال اسپانیا و جهان معرفی کرد و یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان به شمار می‌آید. پیکه که در دوران گواردیولا از منچستریونایتد به جمع آبی-اناریها اضافه شد

reza-n11 بازدید : 2 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

د از رفتن پپ از بارسا خیلی از طرفداران بارسا ناراحت بودن و فکر می کردند که دیگر هیچ مربی نمی تئاند مثل پپ نتیجه بگیرد و تیکی تاکا را به خوبی اجرا کند.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7179/news/thumbnail/clubatleticodemadridvbarcelonaa8xp_lqq7ekl.jpg

وی در دوران مربی گریش در بارسا به افتخارات زیادی رسید
در اینجا بیو گرافی پپ در بارسلونا است:

  • قهرمانی لالیگا: ۳

 

۰۹-۲۰۰۸ ، ۱۰-۲۰۰۹ ، ۱۱-۲۰۱۰

 

  • قهرمانی جام حذفی اسپانیا:2
  • 2008-9 , 2010-11

 

  • قهرمانی سوپر جام اسپانیا: ۳

 

٬۲۰۰۹ ٬۲۰۱۰ ۲۰۱۱

 

  • قهرمانی جام قهرمانان اروپا: ۲

 

۰۹-۲۰۰۸ ، ۱۱-۲۰۱۰

 

  • قهرمانی سوپر جام اروپا: ۲

 

۲۰۱۱ ، ۲۰۰۹

 

  • قهرمانی جام باشگاههای جهان: ۲

 

۲۰۰۹ ،

او 14 جام را در 4 سال بدست اورد که اماری خارق العاده بود.

بعد از وی تیتو دستیار وی مربی بارسا شد. وی همان تیکی تاکای پپ را ادامه داد ولی به دلیل بیماری سرطان نمی تئانست در تمام تمرینات حاضر باشد.

و در نبود وی جوردی رورا هدایت تیم را بر عهده داشت وقتی تیتو بود تیم خوب نتیجه می گرفت و وقتی نبود کمی بد،ولی وی هم خوب نتیجه می گرفت تا

چمیونز لیگ که در مجموع 7-0 باختند به بایرن بعد از ان انتقادات باز هم شروع شد ولی در اخر با کسب 100 امتیاز در لالیگا و قهرمانی نتیجه ی خوبی بود.

تیتو در تابستان به دلیل بیماری استفا داد.

بعد از رفتن وی گمانه زنی ها شروع شد که چه کسی مربی بارسا می شود ود اخر تاتا مارتینو سرمربی انتخاب شد فردی که در دوران سرمربی گریش نتایج قابل قبولی گرفته بود

بیوگرافی او به شرح زیر است:

جراردو دانیل مارتینو متولد 20 نوامبر 1962 میباشد...این مربی که 51 سال سن دارد, متولد روساریو ست و به گفته ی خودش عاشق این شهر می باشد.جراردو د پست هافبک هجومی بازی می کرد

وی فوتبال حرفه ای را از سال 1980 در نیوولز اولد بویز آغاز کرد جایی که مسی هم زمانی توپ میزده.او در آن زمان تنها 18 سال سن داشت.او بعد از 8 سال در فصل 88-1987 موفق شد اولین جام خود را که لیگ آرژانتین بود با نیوولز ببرد.مارتینو در سال 1990 یعنی بعد از 10 سال و انجام دادن 392 بازی و به ثمر رساندن 35 گل از نیوولز جدا شد و به صورت قرضی به تنریفه پیوست جایی که فقط 15 بازی کرد و موفق به ثمر رساندن 1 گل شد.بعد از بازگشت به نیوولز موفق شد دو بار عنوان قهرمانی در لیگ را تکرار کند ولی در 81 بازی فقط دو گل زد و دوباره به صورت قرضی از نیوولز جدا شد و به لانوی پیوست و برای یک فصل در این تیم توپ زد و در 30 بازی 3 گل زد و دوباره به نیوولز بازگشت و پس از سپری کردن یک فصل پر از ناکامی به بارسلونا اسپورتیگ کلاب پیوست.


ولی در این تیم فقط 5 بازی کرد و بعد از نیم فصل به او'هیگینز رفت ولی در این تیم اصلا بازیی انجام نداد و سپس خداحافظی کرد!او فقط در کارنامه اش 1 بازی ملی دارد!

سپس او در تیم های بوون د آریکایرفز پلاتنس و اینستیتوتو مربی گری کرد و در سال 2002 به لیبرتاد آمد و در همان سال لیگ پاراگوئه را قهرمان شد و در سال بعد هم این عنوان را تکرار کرد.

او در سال 2003 به کررو پورتننو پیوست و در سال 2004 باز هم قهرمان لیگ پاراگوئه شد ولی با تیمی متفاوت او در سال 2005 به کولون و دوباره به لیبرتاد بازگشت و در سال 2006 به مربی گری تیم ملی پاراگوئه برگزیده شد.و در سال 2007 عنوان بهترین مربی قاره ی آمریکای جنوبی رو کسب کرد.مارتینو تا سال 2011 در پاراگوئه ماند و سپس به مربی گری تیم محبوب خود یعنی نیوولز اولد بویز برگزیده شد و پس از در2013 به سرمربیگری بارسا انتخاب شد

او از همان ابتدا از سیستم چرخشی استفاده کرد تا در اواخر فصل مثل پارسال نشود و به بازیکنان بزرگ تیم استراحت می داد او حتی کمی تیکی تاکا ی بارسا را هم دستخوش تغیراتی کرد و بازی بهتری از بارسا شاهد شدیم.

اما در مقایسه ی او و پپ باید این را بگویم که تاتا در زمان روسل سرمربی شد ولی پپ در زمان لاپورتا
1- پپ هر کسی را می خواست لاپورتا در اختیارش می گذاشت و می خرید مثل :ایبراهیم اویچ و...
ولی تاتا که به یک دغاع وسط تمام عیار نیاز داشت را روسل نخرید ولی وی باز هم نتایج خوبی می گیرد .
2- در زمان پپ، ژاوی و اینیستا در دوران جوانی و اوج بودند و بازی در دست انها  بود
ولی در زمان تاتا، ژاوی واینیستا دیگر مثل جوانی در اوج نبودند. تاتا نیازمند جاینشینی برای ژاوی بود مثل تیاگو الکانترا ولی روسل وی را فروخت تا دست تاتا خالی باشد در میانه ی میدان.
و.......
که اینها تفاوت این دو مربی را رقم می زنند
درست است پپ تیکی تاکا را بوجود ائرد ولی تاتا هم به بارسا روحی دوباره داد.

reza-n11 بازدید : 1 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
دیدار چهارشنبه شب بارسلونا مقابل میلان با پیروزی 3-1 آبی اناری ها به پایان رسید.  ژاوی هرناندز پس از دیدار شب گذشته مقابل میلان با پشت سر گذاشتن مالدینی (140 حضور در لیگ قهرمانان) سومین بازیکن از نظر تعداد بازی در لیگ قهرمانان شد.

تنها رائول با 144 و رایان گیگز با 147 بازی در لیگ قهرمانان بالاتر از ژاوی قرار دارند. ژاوی تا کنون در 141 دیدار بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است.
reza-n11 بازدید : 2 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
این ملی پوش اسپانیایی در این فصل با آسیب دیدگی اش ناحیه ران دست به گریبان بوده است.

باشگاه بارسلونا تایید کرد که جرارد پیکه، مدافع این تیم، ممکن است دیدار این هفته مقابل بتیس را از دست بدهد.این ملی پوش اسپانیایی در این فصل با آسیب دیدگی اش ناحیه ران دست به گریبان بوده و اگرچه دردیدار دیشب مقابل میلان 90 دقیقه بازی کرد اما ممکن است برای دیدار بعدی، مارتینو به او استراحت بدهد.
reza-n11 بازدید : 21 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا، چلسی، آرسنال، اتلتیکو مادرید، ناپولی، آژاکس مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

در شب دوم از دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته از ساعت 23:15 و به طور همزمان از گروه‌های پنجم تا هشتم، هفت مسابقه برگزار شد که تیم‌های بارسلونا، چلسی، آرسنال، اتلتیکو مادرید، ناپولی، آژاکس مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و یک دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید

reza-n11 بازدید : 2 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
سرمربی بارسلونا با رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی برابر میلان می‌گوید هیچ وقت نگران لیونل مسی نبوده است.

بارسلونا در دیدار برگشت خود برابر میلان در ورزشگاه نوکمپ موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد و صعودش را از این گروه قطعی کند.
reza-n11 بازدید : 1 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
هرنان کرسپو، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که لیونل مسی، ستاره بارسا را به دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال کشورش، ترجیح می دهد.

مسی در 9 سالی که برای بارسا بازی می کند، 4 بار برنده توپ طلا شده و 21 جام مختلف به دست آورده اما نتوانسته با تیم ملی آرژانتینی به هیچ افتخاری دست پیدا کند.
reza-n11 بازدید : 1 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

 ستاره جوان بارسلونا از پیروزی 3 - 1 مقابل میلان در دیدار چهارشنبه شب دو تیم ابراز خوشحالی کرده و لیونل مسی را اعجوبه و بهترین بازیکن جهان خواند.




به نقل از روزنامه ی اسپورت کاتالونیا نیمار پس دیدار مقابل میلان در گفتگو با خبرنگاران گفت: "بله من از پیروزی مقابل میلان که یک حریف سرسخت بود خوشحال هستم، استحقاق پیروزی و بدست آوردن 3 امتیاز را داشتیم. عده ای به بازی ما شک دارند اما بارسلونا همان بارسلونا است."

شب گذشته لیونل مسی که 4 بازی متوالی موفق به گلزنی نشده بود 2 بار دروازه آبیاتی را گشود و در پایان دیدار به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. نیمار درباره هم تیمی خود گفت: "مسی یک بازیکن خوب و یک اعجوبه است، او بهترین بازیکن جهان است."

نیمار مصاحبه را با صحبت درباره ی عملکرد خودش به پایان برد: "امشب شب من نبود، باید از فرصتی که برایم مهیا شده بود استفاده کرده و توپ را وارد دروازه میلان می کردم، در بازی های آینده سعی می کنم این توپ ها را تبدیل به گل کنم."

آبی اناری ها با این برد 10 امتیازی شده و صعود خود به مرحله ی بعد رقابت ها را مسجل کردند.

reza-n11 بازدید : 5 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)


در شبی که لیونل مسی بار دیگر گلزنی هایش را از سر گرفت، بارسا با نتیجه 3-1 مقابل میلان به پیروزی رسید و در آستانه صعود به دور بعد لیگ قهرمانان قرار گرفت.

بارسا نیوز

ستاره آرژانتینی در این دیدار دو گل زد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. دیگر گل آبی و اناری ها در این دیدار را سرخیو بوسکتس به ثمر رساند و تک گل هم میلان هم با اشتباه پیکه و گل به خودی او به ثمر رسید.

reza-n11 بازدید : 1 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

رییس بایرن مونیخ گفته تیمش در مسابقه با ویکتوریا پلژن نشان داد که از بارسلونا بهتر است. اولی هوینس، رییس باشگاه بایرن مونیخ گفته بارسلونا نقشه دوم یا Plan B ندارد.

http://static.goal.com/334400/334438_heroa.jpg


بایرن توانست با برد یک بر صفر در خانه ویکتوریا پلژن صعودش را قطعی کند. هوینس بر این باور است که تغییر سیستم می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. او گفته است که سیستم پپ گواردیولا در بایرن سرنوشت‌ساز شده است و باواریایی‌ها انعطاف‌پذیرتر و سازگاری‌پذیرتر از بارسا هستند

reza-n11 بازدید : 2 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
انتظار می رود په په رینا، دروازه بان ناپولی، در انتهای فصل جاری، به بارسلونا بپیندد.
به گزارش Forza Italian Football، این دروازه بان 31 ساله این فصل به طور قرضی و به مدت یک سال از لیورپول به ایتالیا رفته است و به نظر می رود باشگاه انگلیسی تمایل بیشتری به فروش وی به اسپانیایی ها دارد تا اینکه او را به طور دائم به ناپولی واگذار کند.
reza-n11 بازدید : 2 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربی بوروسیا دورتموند اعلام کرد که اگر اولین تیمی که فوتبالش را دیده بود، بارسلونای گواردیولا بود، به تنیس رو می‌آورد.

عکس یورگن کلوپ

یورگن کلوپ بر این باور است که اگر بارسلونای دوران گواردیولا اولین تیمی بود که او بازی‌اش را تماشا کرده، اکنون او یکی از برترین مربیان اروپا نبود و گفت: اگر اینگونه بود، به جای فوتبال تنیس بازی می‌کردم.

reza-n11 بازدید : 1 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
 هافبک بارسلونا و تیم ملی اسپانیا پس از درخشش در دنیای فوتبال حالا قصد دارد در دنیای سینما نیز برای خود شهرت کسب کند.به نقل از روزنامه مارکا، آندرس اینیستا به زودی و برای اولین بار به عنوان هنرپیشه سینمایی کسب تجربه می‌کند.

ستاره تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 قرار است در یک فیلم سینمایی کمدی با عنوان «چه کسی بمبی را کشت؟» ایفای نقش خواهد کرد.

reza-n11 بازدید : 4 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

هافبک میلان معتقد است که تیمش با پیروزی برابر بارسلونا از بحران خارج می‌شود. میلان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های چهارشنبه شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف بارسلونا می‌رود.


این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم پر افتخار میلان در بحران به سر می‌برد و بدترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده است.کاکا، هافبک برزیلی میلان معتقد است که بارسلونا این تیم را از بحران خارج می‌کند.
reza-n11 بازدید : 2 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است نیمار بازیکن برزیلی درحد لیونل مسی نیست اما این بازیکن برزیلی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است.


نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا در چند بازی قبلی این تیم نمایش خوبی در ترکیب آبی‌و اناری‌ها از خود نشان داده است. این در حالی است که لیونل مسی در چند بازی اخیر تیمش نتوانسته گلزنی کند.


14

reza-n11 بازدید : 4 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
پله اسطوره اسبق فوتبال برزیل گفت:اطمینان دارم که نیمار قویترین بازیکن حاضر در جهان خواهد شد.

 به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز پله اسطوره اسبق فوتبال برزیل گفت:با توجه به شناختی که از نیمار دارم باید اعلام کنم که او به زودی به قویترین بازیکن حاضر در جهان تبدیل شده و عملکردی بهتر از کریس رونالدو و لیونل مسی خواهد داشت.

 

12 مرداد 92   18:36

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران ،

reza-n11 بازدید : 1 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
رئیس باشگاه بارسلونا با ارسال نامه ای به باشگاه منچستریونایتد از آنها خواست تا پیگیری خود برای خرید سسک فابرگاس را رها کنند.Marca گزارش داد که رئیس آبی اناری ها با ارسال این نامه به قهرمان لیگ برتر، تأیید کرده است که فابرگاس کمپ نو را ترک نخواهد کرد.
reza-n11 بازدید : 2 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
به گزارش سرویس ترجمه [LINK=http://www.sport.shafaqna.com/]شفقنا ورزشی[/LINK] به نقل از پایگاه «الیوم السابع»، در این سفر که تمامی ستارگان بارسلونا حضور دارند، روز گذشته نیمار و لیونل مسی دو ستاره این تیم با کودکان فلسطینی گل کوچک بازی کردند.


13

reza-n11 بازدید : 4 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 بارسلونا دیشب میزبان اسپانیول بود ودر این بازی حساس و تماشایی تک گل الکسیس سانچس سرنوشت بازی را رقم زد. این بازی به منزله آخرین حضور والدس در دربی خانگی کاتالونیا در ورزشگاه نوکمپ بود. دراینجا می توانید تصاویر منتخب این بازی را در ادامه مطلب  ملاحظه کنید:

foton
reza-n11 بازدید : 1 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

مدافع آرژانتینی بارسلونا معتقد است هم‌تیمی‌اش در تلاش است که خودش را برای رقابت‌های جام‌جهانی آماده نگه دارد.

خاویر ماسکرانو در گفت‌و‌گو با مجله آرژانتینی «ال گرافیکو» توضیح داد که لیونل مسی، هم باشگاهی و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی از اتفاقاتی که سال گذشته به دلیل مصدومیت در تیم ملی برایش رخ داد، آگاه است و تلاش می‌کند تا زمان شروع رقابت‌های جام‌جهانی خودش را آماده نگه دارد.

reza-n11 بازدید : 1 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

لیونل مسی خوشحال است که اکتبر تمام شد. او در این ماه تنها یک گل برای بارسلونا زد.

گزارش روز: مسی در اکتبر تنها یک گل زد – این ماه را فراموش کن!
مهاجم آرژانتینی در اکتبر 2012 هفت گل برای بارسلونا و سه گل برای آرژانتین زده بود. اما او در سال 2013 در این ماه با مصدومیت روبرو بود وتنها یک گل زد.
reza-n11 بازدید : 2 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
سران باشگاه بارسلونا نیم نگاهی نیز به کیکو کاسیا، دروازه بان اسپانیول دارند ودرجریان دربی کاتالونیا سران دو باشگاه دراین مورد باهم صحبت کردند


کیکو کاسیا، دروازه بان باشگاه اسپانیول حالا یکی از افرادی است که نام او به عنوان یکی از گزینه های مدنظر سران بارسا برای جایگزینی ویکتور والدس به گوش می رسد.

بارسا نیوز


طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، در جریان بازی دو تیم بارسلونا و اسپانیول، سران دو باشگاه در این باره با هم صحبت کردند. ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا دراین باره گفته:«اگر شرایط ورزشی مناسب باشد و به خوبی پیش برود، من با ژان کویه،رئیس اسپانیول دراین باره صحبت خواهم کرد.»

reza-n11 بازدید : 8 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
بعد از لایی هفته گذشته دنی آلوس به کریس رونالدو، دیشب هم نیمار راه برزیلی‌ها را در لایی اندختن ادامه داد. بارسا دیشب داربی ایالت کاتالونیا را به سود خود خاتمه داد و با نتیجه 1-0 مقابل اسپانیول به برتری رسید.
 تک گل بازی را الکسیس سانچس روی پاس گل نیمار به ثمر رساند. در این صحنه نیمار موفق شد توپ را از بین پاهای دو مدافع اسپانیول عبور دهد و در دهانه دروازه خالی، مقابل سانچس بیاندازد.

ستاره برزیلی بارسا در این فصل موفق شده در 15 بازی رسمی برای این تیم 8 پاس گل ارسال کند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم از سایته من خوشتون بیاید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکنه جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 313