loading...
عشق نیمار
reza-n11 بازدید : 2 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

د از رفتن پپ از بارسا خیلی از طرفداران بارسا ناراحت بودن و فکر می کردند که دیگر هیچ مربی نمی تئاند مثل پپ نتیجه بگیرد و تیکی تاکا را به خوبی اجرا کند.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7179/news/thumbnail/clubatleticodemadridvbarcelonaa8xp_lqq7ekl.jpg

وی در دوران مربی گریش در بارسا به افتخارات زیادی رسید
در اینجا بیو گرافی پپ در بارسلونا است:

  • قهرمانی لالیگا: ۳

 

۰۹-۲۰۰۸ ، ۱۰-۲۰۰۹ ، ۱۱-۲۰۱۰

 

  • قهرمانی جام حذفی اسپانیا:2
  • 2008-9 , 2010-11

 

  • قهرمانی سوپر جام اسپانیا: ۳

 

٬۲۰۰۹ ٬۲۰۱۰ ۲۰۱۱

 

  • قهرمانی جام قهرمانان اروپا: ۲

 

۰۹-۲۰۰۸ ، ۱۱-۲۰۱۰

 

  • قهرمانی سوپر جام اروپا: ۲

 

۲۰۱۱ ، ۲۰۰۹

 

  • قهرمانی جام باشگاههای جهان: ۲

 

۲۰۰۹ ،

او 14 جام را در 4 سال بدست اورد که اماری خارق العاده بود.

بعد از وی تیتو دستیار وی مربی بارسا شد. وی همان تیکی تاکای پپ را ادامه داد ولی به دلیل بیماری سرطان نمی تئانست در تمام تمرینات حاضر باشد.

و در نبود وی جوردی رورا هدایت تیم را بر عهده داشت وقتی تیتو بود تیم خوب نتیجه می گرفت و وقتی نبود کمی بد،ولی وی هم خوب نتیجه می گرفت تا

چمیونز لیگ که در مجموع 7-0 باختند به بایرن بعد از ان انتقادات باز هم شروع شد ولی در اخر با کسب 100 امتیاز در لالیگا و قهرمانی نتیجه ی خوبی بود.

تیتو در تابستان به دلیل بیماری استفا داد.

بعد از رفتن وی گمانه زنی ها شروع شد که چه کسی مربی بارسا می شود ود اخر تاتا مارتینو سرمربی انتخاب شد فردی که در دوران سرمربی گریش نتایج قابل قبولی گرفته بود

بیوگرافی او به شرح زیر است:

جراردو دانیل مارتینو متولد 20 نوامبر 1962 میباشد...این مربی که 51 سال سن دارد, متولد روساریو ست و به گفته ی خودش عاشق این شهر می باشد.جراردو د پست هافبک هجومی بازی می کرد

وی فوتبال حرفه ای را از سال 1980 در نیوولز اولد بویز آغاز کرد جایی که مسی هم زمانی توپ میزده.او در آن زمان تنها 18 سال سن داشت.او بعد از 8 سال در فصل 88-1987 موفق شد اولین جام خود را که لیگ آرژانتین بود با نیوولز ببرد.مارتینو در سال 1990 یعنی بعد از 10 سال و انجام دادن 392 بازی و به ثمر رساندن 35 گل از نیوولز جدا شد و به صورت قرضی به تنریفه پیوست جایی که فقط 15 بازی کرد و موفق به ثمر رساندن 1 گل شد.بعد از بازگشت به نیوولز موفق شد دو بار عنوان قهرمانی در لیگ را تکرار کند ولی در 81 بازی فقط دو گل زد و دوباره به صورت قرضی از نیوولز جدا شد و به لانوی پیوست و برای یک فصل در این تیم توپ زد و در 30 بازی 3 گل زد و دوباره به نیوولز بازگشت و پس از سپری کردن یک فصل پر از ناکامی به بارسلونا اسپورتیگ کلاب پیوست.


ولی در این تیم فقط 5 بازی کرد و بعد از نیم فصل به او'هیگینز رفت ولی در این تیم اصلا بازیی انجام نداد و سپس خداحافظی کرد!او فقط در کارنامه اش 1 بازی ملی دارد!

سپس او در تیم های بوون د آریکایرفز پلاتنس و اینستیتوتو مربی گری کرد و در سال 2002 به لیبرتاد آمد و در همان سال لیگ پاراگوئه را قهرمان شد و در سال بعد هم این عنوان را تکرار کرد.

او در سال 2003 به کررو پورتننو پیوست و در سال 2004 باز هم قهرمان لیگ پاراگوئه شد ولی با تیمی متفاوت او در سال 2005 به کولون و دوباره به لیبرتاد بازگشت و در سال 2006 به مربی گری تیم ملی پاراگوئه برگزیده شد.و در سال 2007 عنوان بهترین مربی قاره ی آمریکای جنوبی رو کسب کرد.مارتینو تا سال 2011 در پاراگوئه ماند و سپس به مربی گری تیم محبوب خود یعنی نیوولز اولد بویز برگزیده شد و پس از در2013 به سرمربیگری بارسا انتخاب شد

او از همان ابتدا از سیستم چرخشی استفاده کرد تا در اواخر فصل مثل پارسال نشود و به بازیکنان بزرگ تیم استراحت می داد او حتی کمی تیکی تاکا ی بارسا را هم دستخوش تغیراتی کرد و بازی بهتری از بارسا شاهد شدیم.

اما در مقایسه ی او و پپ باید این را بگویم که تاتا در زمان روسل سرمربی شد ولی پپ در زمان لاپورتا
1- پپ هر کسی را می خواست لاپورتا در اختیارش می گذاشت و می خرید مثل :ایبراهیم اویچ و...
ولی تاتا که به یک دغاع وسط تمام عیار نیاز داشت را روسل نخرید ولی وی باز هم نتایج خوبی می گیرد .
2- در زمان پپ، ژاوی و اینیستا در دوران جوانی و اوج بودند و بازی در دست انها  بود
ولی در زمان تاتا، ژاوی واینیستا دیگر مثل جوانی در اوج نبودند. تاتا نیازمند جاینشینی برای ژاوی بود مثل تیاگو الکانترا ولی روسل وی را فروخت تا دست تاتا خالی باشد در میانه ی میدان.
و.......
که اینها تفاوت این دو مربی را رقم می زنند
درست است پپ تیکی تاکا را بوجود ائرد ولی تاتا هم به بارسا روحی دوباره داد.

reza-n11 بازدید : 1 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
دیدار چهارشنبه شب بارسلونا مقابل میلان با پیروزی 3-1 آبی اناری ها به پایان رسید.  ژاوی هرناندز پس از دیدار شب گذشته مقابل میلان با پشت سر گذاشتن مالدینی (140 حضور در لیگ قهرمانان) سومین بازیکن از نظر تعداد بازی در لیگ قهرمانان شد.

تنها رائول با 144 و رایان گیگز با 147 بازی در لیگ قهرمانان بالاتر از ژاوی قرار دارند. ژاوی تا کنون در 141 دیدار بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است.
reza-n11 بازدید : 2 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
این ملی پوش اسپانیایی در این فصل با آسیب دیدگی اش ناحیه ران دست به گریبان بوده است.

باشگاه بارسلونا تایید کرد که جرارد پیکه، مدافع این تیم، ممکن است دیدار این هفته مقابل بتیس را از دست بدهد.این ملی پوش اسپانیایی در این فصل با آسیب دیدگی اش ناحیه ران دست به گریبان بوده و اگرچه دردیدار دیشب مقابل میلان 90 دقیقه بازی کرد اما ممکن است برای دیدار بعدی، مارتینو به او استراحت بدهد.
reza-n11 بازدید : 20 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا، چلسی، آرسنال، اتلتیکو مادرید، ناپولی، آژاکس مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

در شب دوم از دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته از ساعت 23:15 و به طور همزمان از گروه‌های پنجم تا هشتم، هفت مسابقه برگزار شد که تیم‌های بارسلونا، چلسی، آرسنال، اتلتیکو مادرید، ناپولی، آژاکس مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و یک دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید

reza-n11 بازدید : 2 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
سرمربی بارسلونا با رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی برابر میلان می‌گوید هیچ وقت نگران لیونل مسی نبوده است.

بارسلونا در دیدار برگشت خود برابر میلان در ورزشگاه نوکمپ موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد و صعودش را از این گروه قطعی کند.
reza-n11 بازدید : 1 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
هرنان کرسپو، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که لیونل مسی، ستاره بارسا را به دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال کشورش، ترجیح می دهد.

مسی در 9 سالی که برای بارسا بازی می کند، 4 بار برنده توپ طلا شده و 21 جام مختلف به دست آورده اما نتوانسته با تیم ملی آرژانتینی به هیچ افتخاری دست پیدا کند.
reza-n11 بازدید : 1 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

 ستاره جوان بارسلونا از پیروزی 3 - 1 مقابل میلان در دیدار چهارشنبه شب دو تیم ابراز خوشحالی کرده و لیونل مسی را اعجوبه و بهترین بازیکن جهان خواند.




به نقل از روزنامه ی اسپورت کاتالونیا نیمار پس دیدار مقابل میلان در گفتگو با خبرنگاران گفت: "بله من از پیروزی مقابل میلان که یک حریف سرسخت بود خوشحال هستم، استحقاق پیروزی و بدست آوردن 3 امتیاز را داشتیم. عده ای به بازی ما شک دارند اما بارسلونا همان بارسلونا است."

شب گذشته لیونل مسی که 4 بازی متوالی موفق به گلزنی نشده بود 2 بار دروازه آبیاتی را گشود و در پایان دیدار به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. نیمار درباره هم تیمی خود گفت: "مسی یک بازیکن خوب و یک اعجوبه است، او بهترین بازیکن جهان است."

نیمار مصاحبه را با صحبت درباره ی عملکرد خودش به پایان برد: "امشب شب من نبود، باید از فرصتی که برایم مهیا شده بود استفاده کرده و توپ را وارد دروازه میلان می کردم، در بازی های آینده سعی می کنم این توپ ها را تبدیل به گل کنم."

آبی اناری ها با این برد 10 امتیازی شده و صعود خود به مرحله ی بعد رقابت ها را مسجل کردند.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم از سایته من خوشتون بیاید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکنه جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 298