loading...
عشق نیمار
reza-n11 بازدید : 2 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)


سوارز به ایستگاه رادیویی 890 مونت ویدئو گفت: "از اینکه در لیست نامزدهای دریافت توپ طلای فیفا قرار گرفته ام، احساس غرور می کنم، اما فکر می کنم بازیکنان دیگری بالاتر از من وجود دارند.

بارسا نیوز


اگر قرار باشد انتخاب کنم، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری گزینه های من خواهند بود.

reza-n11 بازدید : 3 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)


به گزارش الکره ، روزنامه ابولا چاپ پرتغال نوشت مسئولان دو باشگاه مطرح اسپانیایی و انگلیسی قصد دارند برای خرید خوآن ایتوربه مهاجم 20 ساله در نقل و انتقال زمستانی پیشنهاد خود را ارسال کنند.

خوآن ایتوربه


ابولا تاکید کرد تاتا مارتینو سرمربی تیم بارسلونا علاقه شدیدی به خرید ایتوربه دارد ، حال آنکه برندان راجرز سرمربی لیورپول نیز روند پیشرفت ایتوربه را زیر نظر گرفته است.

reza-n11 بازدید : 2 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
بازیکن شیلیایی بارسلونا اعلام کرد از گلی که در دیدار شب گذشته مقابل اسپانیول زده بسیار خوشحال است.الکسیس سانچس قهرمان بارسلونا در پیروزی شب گذشته مقابل اسپانیول بود که تک گل بازی را به ثمر رساند.

 
وی اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای ما بود. تمام بازیکنان اسپانیول پشت توپ بودند اما با خوشحالی از گلی که زدم به خانه می‌روم. در زمان درستی در جای مناسبی حضور داشتم.

 

11 آبان 92   10:59

منبع خبر : فارس ،

reza-n11 بازدید : 2 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)


بارسلونا شب گذشته (جمعه) در آغاز هفته دوازدهم لالیگا میزبان همشهری خود، اسپانیول بود و این بازی را که به دربی کاتالونیا موسوم است، با تنها یک گل به سود خود به پایان رساند.

بارسا نیوز


خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پس از بازی، اظهار داشت: از حیث نتیجه‌گیری باید بگویم که عملکرد ما تقریباً بی‌عیب و نقص است اما ما توان آن را داریم که بازی‌‌هایی بهتر از این را به نمایش بگذاریم. در حقیقت ما همیشه می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم.

reza-n11 بازدید : 1 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
جدال تیم‌های بارسلونا و اسپانیول در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با یک دقیقه سکوت به احترام فوتبالیست تازه درگذشته این کشور آغاز خواهد شد
فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد در آستانه آغاز جدال تیم‌های بارسلونا و اسپانیول در دربی ایالت کاتالونیا، به منظور بزرگداشت یاد نیل مارتین، ‌دروازه ‌بان جوان و تازه درگذشته تیم دسته دومی خیرونا یک دقیقه سکوت در ورزشگاه نیوکمپ حکمفرما خواهد شد.
reza-n11 بازدید : 1 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)


بارسلونا و اسپانیول تا کنون 163 بار مقابل هم قرار گرفتند آبی اناری ها 93 دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتند 36 دیدار با تساوی به پایان رسید و اسپانیول 34 بار تیم اول کاتالونیا را شکست داد. بازیکنان بارسلونا در این 163 دیدار 304 گل به ثمر رسانده و 175 گل دریافت کرده است.

بارسا نیوز


اسپانیول که فصل گذشته تا هفته های پایانی خطر سقوط را احساس می کرد در فصل جاری عملکرد قابل قبولی داشته و با کسب 15 امتیاز از 11 بازی، رده هشتم جدول لالیگا را به خود اختصاص داده است.
10

reza-n11 بازدید : 2 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)


در آخرین جلسه تمرینی بارسلونا قبل از مصاف با اسپانیول در داربی روز جمعه کاتالونیا، آدریانو قادر به همراهی تیمش نبود و از همین رو نام او در لیست بازیکنان آماده بارسلونا قرار نگرفته است.

بارسا نیوز


این مدافع برزیلی که دربازی با سلتاویگو با مصدومیتی عضلانی روبرو شده بود، شانس حضور در بازی امشب را از دست خواهد داد و مونتویا در پست دفاع چپ بارسا به میدان خواهد رفت.حالا آدریانو به تنهایی در شهرک ورزشی بارسلونا روند درمانی اش را پشت سرمی گذارد و مارتینو نیز ترجیح داده تا بعد از ده بار حضور او درترکیب اصلی بارسا به او استراحت دهد.

reza-n11 بازدید : 3 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)


به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، روزنامه مارکا نوشت مسئولان بارسا در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد خرید روبرت لواندوفسکی در نقل و انتقالات زمستانی هستند.

بارسا نیوز


لواندوفسکی تنها تا پایان فصل جاری تحت قرارداد دورتموند است و سپس می تواند به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده خود را انتخاب کند.از همین رو مسئولان دورتموند احتمال دارد تصمیم بگیرند با فروش او در ماه ژانویه درآمد کسب کنند.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم از سایته من خوشتون بیاید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکنه جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 302