loading...
عشق نیمار
reza-n11 بازدید : 2 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است نیمار بازیکن برزیلی درحد لیونل مسی نیست اما این بازیکن برزیلی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است.


نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا در چند بازی قبلی این تیم نمایش خوبی در ترکیب آبی‌و اناری‌ها از خود نشان داده است. این در حالی است که لیونل مسی در چند بازی اخیر تیمش نتوانسته گلزنی کند.


14

reza-n11 بازدید : 3 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
پله اسطوره اسبق فوتبال برزیل گفت:اطمینان دارم که نیمار قویترین بازیکن حاضر در جهان خواهد شد.

 به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز پله اسطوره اسبق فوتبال برزیل گفت:با توجه به شناختی که از نیمار دارم باید اعلام کنم که او به زودی به قویترین بازیکن حاضر در جهان تبدیل شده و عملکردی بهتر از کریس رونالدو و لیونل مسی خواهد داشت.

 

12 مرداد 92   18:36

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران ،

reza-n11 بازدید : 1 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
رئیس باشگاه بارسلونا با ارسال نامه ای به باشگاه منچستریونایتد از آنها خواست تا پیگیری خود برای خرید سسک فابرگاس را رها کنند.Marca گزارش داد که رئیس آبی اناری ها با ارسال این نامه به قهرمان لیگ برتر، تأیید کرده است که فابرگاس کمپ نو را ترک نخواهد کرد.
reza-n11 بازدید : 2 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
به گزارش سرویس ترجمه [LINK=http://www.sport.shafaqna.com/]شفقنا ورزشی[/LINK] به نقل از پایگاه «الیوم السابع»، در این سفر که تمامی ستارگان بارسلونا حضور دارند، روز گذشته نیمار و لیونل مسی دو ستاره این تیم با کودکان فلسطینی گل کوچک بازی کردند.


13

reza-n11 بازدید : 3 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 بارسلونا دیشب میزبان اسپانیول بود ودر این بازی حساس و تماشایی تک گل الکسیس سانچس سرنوشت بازی را رقم زد. این بازی به منزله آخرین حضور والدس در دربی خانگی کاتالونیا در ورزشگاه نوکمپ بود. دراینجا می توانید تصاویر منتخب این بازی را در ادامه مطلب  ملاحظه کنید:

foton
reza-n11 بازدید : 1 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

مدافع آرژانتینی بارسلونا معتقد است هم‌تیمی‌اش در تلاش است که خودش را برای رقابت‌های جام‌جهانی آماده نگه دارد.

خاویر ماسکرانو در گفت‌و‌گو با مجله آرژانتینی «ال گرافیکو» توضیح داد که لیونل مسی، هم باشگاهی و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی از اتفاقاتی که سال گذشته به دلیل مصدومیت در تیم ملی برایش رخ داد، آگاه است و تلاش می‌کند تا زمان شروع رقابت‌های جام‌جهانی خودش را آماده نگه دارد.

reza-n11 بازدید : 1 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

لیونل مسی خوشحال است که اکتبر تمام شد. او در این ماه تنها یک گل برای بارسلونا زد.

گزارش روز: مسی در اکتبر تنها یک گل زد – این ماه را فراموش کن!
مهاجم آرژانتینی در اکتبر 2012 هفت گل برای بارسلونا و سه گل برای آرژانتین زده بود. اما او در سال 2013 در این ماه با مصدومیت روبرو بود وتنها یک گل زد.
reza-n11 بازدید : 2 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
سران باشگاه بارسلونا نیم نگاهی نیز به کیکو کاسیا، دروازه بان اسپانیول دارند ودرجریان دربی کاتالونیا سران دو باشگاه دراین مورد باهم صحبت کردند


کیکو کاسیا، دروازه بان باشگاه اسپانیول حالا یکی از افرادی است که نام او به عنوان یکی از گزینه های مدنظر سران بارسا برای جایگزینی ویکتور والدس به گوش می رسد.

بارسا نیوز


طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، در جریان بازی دو تیم بارسلونا و اسپانیول، سران دو باشگاه در این باره با هم صحبت کردند. ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا دراین باره گفته:«اگر شرایط ورزشی مناسب باشد و به خوبی پیش برود، من با ژان کویه،رئیس اسپانیول دراین باره صحبت خواهم کرد.»

reza-n11 بازدید : 8 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
بعد از لایی هفته گذشته دنی آلوس به کریس رونالدو، دیشب هم نیمار راه برزیلی‌ها را در لایی اندختن ادامه داد. بارسا دیشب داربی ایالت کاتالونیا را به سود خود خاتمه داد و با نتیجه 1-0 مقابل اسپانیول به برتری رسید.
 تک گل بازی را الکسیس سانچس روی پاس گل نیمار به ثمر رساند. در این صحنه نیمار موفق شد توپ را از بین پاهای دو مدافع اسپانیول عبور دهد و در دهانه دروازه خالی، مقابل سانچس بیاندازد.

ستاره برزیلی بارسا در این فصل موفق شده در 15 بازی رسمی برای این تیم 8 پاس گل ارسال کند.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم از سایته من خوشتون بیاید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکنه جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 301